Ce sa iei pentru un somn rapid

Lipsa somnului iti creeaza o stare puternica de nervozitate, agitatie, asa ca indicat ar fi sa dormi atat cat trebuie si cand trebuie. Se spune ca somnul cel mai odihnitor este cel de la zece seara si remediu insomniepana la doua dimineata. Daca nu dormi deloc sau insuficient, este foarte probabil sa te simti rau a doua zi.

Usor de zis, greu de facut. Sunt cazuri cand indiferent cat de mult efort fizic ai depus, tot nu poti sa adormi. Nu te ia somnul si pace. In alte situatii, nu poti sa adormi tocmai din cauza faptului ca esti foarte obosit.

Indiferent de motivele pentru care nu poti sa adormi, iata cateva solutii naturiste, incercate de mine, pentru un somn rapid, odihnitor si ieftin:

1. Melatonina

Nu va mai scriu despre beneficiile melatoninei, pentru ca le puteti gasi peste tot pe Internet. Dupa cum probabil stiti, productia de melatonina scade odata cu varsta si este inhibata de catre lumina sau cofeina. Asta inseamna ca trebuie sa dormiti pe intuneric si sa nu beti foarte multa cafea, daca vreti sa aveti un somn linistit.

Am incercat melatonina de la mai multi producatori, insa cea mai buna, ca efect, mi s-a parut cea de la Nutrimas (Melatonina 3 mg + B6). De altfel, si raportul calitate-pret este excelent. Nouazeci de capsule, pentru trei luni de zile.

Nu mai mult de o capsula pe zi, seara, cu o ora inainte de culcare, pentru ca daca luati mai multe, are efect exact invers si adio somn. In plus, creste usor tensiunea.

2. Eurovita Somn (extract valeriana si conuri de hamei)

Despre „Eurovita Somn” si afacerile romanesti de succes, va scriam pe aici, prin 2013, cum ele costau 2,5 lei cutia si erau vandute cu 17 lei.

In fine, Eurovita Somn asigura un somn lin si de durata.

Puteti lua doua capsule, deoarece nu au efecte secundare vizibile.

3. „Ceai pentru somn” de la Alevia

Doua pliculete, in 200-250 ml de apa. Chiar daca „Ceai pentru somn” contine tei, mai puteti adauga inca un pliculet de ceai de tei, pentru a-l face si mai tare.

Toate aceste trei tratamente naturiste pentru insomnie, luate cu o ora inainte de culcare, asigura un somn linistitor, de lunga durata si o trezire cu mintea limpede, fara dureri de cap sau alte efecte secundare, ca in cazul medicamentelor clasice.

Da-i share pe:
TwitterFacebookGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *