Este prea cald, deci nu livram la domiciliu

Ii cumpar tatalui meu tot felul de lucruri bune pentru sanatate, de la Farmacia Tei, deoarece acolo sunt cele mai mici preturi din on-line si off-line. Nici macar taxa de livrare nu-i mare, opt lei sau ceva de genul, pentru ca platesti cu cardul, deci nu mai exista vreo taxa de retur.

Aproape orice produs de acolo este mai ieftin decat in multe alte locuri de pe Internet, sa nu mai spun despre farmaciile clasice. In unele cazuri, produsele sunt mai ieftine decat daca le-ai lua direct de la producatori, deoarece farmacia respectiva are discounturi mari, datorita faptului ca achizitioneaza en-gros. De cele mai multe ori, iti scoti banii de transport doar cu un singur produs, iar incepand cu urmatoarele deja faci economii bune, de la zeci de lei, la sute de lei.

V-am scris mai demult ca la ei pretul pentru o cutie de EuroVita Somn era de 2,5 lei, iar pe alte site-uri gaseai acelasi produs cu 17-20 de lei. De asta dispareau cutiile de EuroVita Somn imediat ce apareau pe site-ul  farmaciei.

Daca totul pare prea frumos, inseamna ca nu este, deoarece si Farmacia Tei are unele probleme.

Cel mai tare ma deranjeaza ca s-a intamplat de multe ori sa nu-si actualizeze stocurile. Adica tu comanzi mai multe produse, sa zicem de 200 de lei, platesti cu cardul, iar dupa vreo zi sau doua esti anuntat ca un ceai de 3 lei, dintre cele 4 cutii pe care le-ai achizitionat, nu este pe stoc, desi era atunci cand tu ai dat comanda. Mai aveau cateva si dupa ce ai dat comanda, deci nu epuizasei tu stocul.

Esti rugat, pe mail, sa le transmiti ce faci in continuare: inlocuiesti produsul sau anulezi comanda. Dupa ce scrii ca vrei alt produs si care, te mai suna ei, dupa cateva zile, sa le confirmi.

Cand eram cu tata in spital, le-am scris sa inlocuiasca produsele pe care nu le au in stoc si sa nu ma mai sune, ca n-am timp de asa ceva. Sa-mi trimita comanda, de cateva sute de lei, sa nu o mai tina pe loc, chiar si aproape doua saptamani, pentru doua-trei produse lipsa, de douazeci de lei. Evident ca nu m-au ascultat si m-au sunat in timp ce eram la spital.

Si s-a intamplat asta, de-a lungul timpului, de multe ori.

Problema lor mare, judecand dupa faptul ca poti citi pe site-ul acestora ca mereu au locuri de munca disponibile, este ca nu prea au angajati. Este de inteles: preturi mici, profit nu tocmai mare, salarii mici.

Trecand peste asta, ma mai enerveaza acum si faptul ca nu livreaza la domiciliu, pentru ca este prea cald afara.

Este prea cald, deci nu livram la domiciliu

Lasand la o parte faptul ca mesajul nu este scris corect, deoarece corect ar fi fost „Din cauza temperaturilor ridicate…” si nu „Datorita temperaturilor ridicate…”, nu este nici corect sa nu trimiti orice produs, pentru ca-i prea cald afara.

Inteleg ca sunt unele produse care pot fi afectate de caldura si este normal sa nu le trimiti daca nu le poti tine la temperatura potrivita, insa exista si multe altele care nu-si schimba compozitia din cauza temperaturilor de la aceasta data din tara noastra.

Eu voiam sa-i cumpar niste vitamina C efervescenta si iarba de grau, deci acestea cred ca puteau fi trimise. Corect ar fi fost sa faca diferenta intre produsele care pot fi expediate si cele care nu.

Sa merg pana acolo sa cumpar, ar insemna sa ma deplasez in cealalta parte a Bucurestiului.

Sa cumpar de pe langa mine, unde exista vreo zece farmacii, deoarece suntem tara farmaciilor si a caselor de pariuri, ar insemna sa dau cel putin cateva zeci de lei in plus pentru aceleasi produse, ceea ce nu-mi convine.

Pacat de preturile bune pe care le au, daca nu poti comanda de la ei, iar atunci cand o faci ai mai mereu probleme cu stocul neactualizat.

Poate ca-si vor reveni si vor incepe si ei sa ofere servicii de calitate complete, nu doar preturi mici.

Da-i share pe:
TwitterFacebookGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *