Update: Se pare că băieţii de la InfoHost au hotărât să-şi menţină reputaţia şi au şters comentariul user-ului “cucu”, cel care probabil fiind de la concurenţă minţea în legătură cu HM şi le dăduse o notă mică, să le strice media de 10.
Idei afaceri si domenii Internet premium! Business ideas and premium domain names!Exact cum a făcut băiatul de aici, pe numele lui “cucu”: a văzut o firmă de hosting care are nota 10/10 şi ce a zis: “hai să-i dăm în cap”.
A început cu dezinformări, cum că eu aş fi plecat de la HM.
Cum a ajuns la concluzia asta?
Probabil a dat un tracert în site-ul meu (tracert cik.ro în cmd). A văzut acolo la sfârşit clues.ro şi a zis “opa, ăsta a plecat de la ei, am motiv să încep şi eu să-i sap”.
Dacă era un client adevărat HM ar fi ştiut că AdNetTelecom, clues.ro şi NXData, sunt partenerii de networking ai firmei independente HM România.
Mai mult, a minţit cum că HM ar fi avut un down time de cinci ore. Nimic adevărat.
Nu-i frumos să-i săpăm pe alţii pentru interesele noastre? E superb.
Ce nu înţeleg este de ce InfoHost permite astfel de mesaje fără o minimă verificare, pentru că tot ei îşi vor pierde până la urmă din relevanţă.
P.S: cum să plec de la HM, când zilele trecute după un update automat WordPress mi s-a stricat tot sistemul de comentarii şi negăsind soluţia am apelat la băieţii de la suport, care într-un minut mi-au răspuns că vor verifica şi în maxim alte cinci mi-au rezolvat problema? HM are un suport tehnic excelent şi cu mult bun-simţ.
Firma de hosting trebuie să-ţi ofere găzduire şi atât, dacă nu ai contractat şi altceva.
Aceste servicii, de programare/administrare hosting, pe care HM le oferă gratuit pentru a-şi ţine clienţii aproape, costă mulţi bani în alte părţi.
Uite d-aia eu rămân alături de ei.
Eu uite, ca am direct de la Clues, ca propietarul firmei respective mi-e amic vechi. Si uite ca n-am crapat. Am avut si eu cateva probleme de ordin tehnic, dar le-am rezolvat cu ei.