O pizza cat o afacere

reclama negativa

Sau cum o pizza iti poate ruina afacerea, mai ales daca ingredientele pe care le-ai ales sunt unele otravitoare.

Povestea, foarte pe scurt: angajatii unei firme care se ocupa cu vanzarea de masini la mana a doua, au comandat o pizza care a costat 12 dolari, achitand pentru aceasta 20 de dolari, in bancnote de cate un dolar, baiatului care le-a livrat-o. Curierul a venit, a luat banii, fericit ca a primit un bacsis destul de bun, si a plecat. Pana aici nimic neobisnuit.

Problema a venit atunci cand angajatii respectivi l-au sunat pe managerul pizzeriei si i-au transmis ca vor bacsisul inapoi, fiindca ei au vrut sa plateasca doar pentru pizza, nu sa ofere si ceva in plus.

De ce ai plati cu bancnote de un dolar, in plus fata de cat a costat pizza, daca nu ai dorit sa lasi bacsis? Probabil, pentru ca te plictiseai si ai zis sa faci un pic de misto de un om care munceste sa-si intretina familia si pe care-l pui aiurea pe drumuri. In regula, doar ca acest misto fara pic de haz se poate impotriva ta, impotriva afacerii unde si tu nu esti decat un simplu angajat.

In continuare, baiatul le-a adus banii platiti in plus, fiind nevoit si sa suporte marlania acelor oameni, precum si amenintari ca o sa vorbeasca ei cu seful si va fi dat afara.

Mai mult, in desteptaciunea lor, acestia au luat inregistrarea camerelor de supraveghere si au urcat-o pe YouTube, sa vada toata lumea cum isi bat ei joc de un om nevinovat. Dupa cum puteti vedea si in captura de mai sus, exista pe acolo o femeie care face anumite gesturi cu mana dreapta, demne de o adevarata doamna.

Videoclipul a devenit viral si chiar daca l-au facut privat pe YouTube, deoarece reactiile oamenilor au fost pe masura faptelor, acesta a ajuns si pe LiveLeak (Idiots Hassling a Pizza Delivery Guy) acolo fiind mult mai greu sa-l scoti de pe site.

Nu doar ca a ajuns pe LiveLeak, dar a adunat atat de multe vizualizari si atat de multe comentarii, cum nu am mai vazut niciodata pe acel site, indiferent de videoclipul incarcat.

Si cum cei de pe LiveLeak nu sunt tocmai dusi pe la biserica, s-au gandit ei cum sa le faca viata amara celor care l-au luat la misto pe curier.

Evident, pe langa ei are de suferit si afacerea, insa, cand angajezi astfel de oameni, trebuie sa te astepti si la asa ceva.

Asta pentru a vedea ceea ce inseamna cu adevarat reclama negativa: site-ul acelui dealer auto nu mai functioneaza, magazinul a fost trecut pe Google Maps ca fiind permanent inchis, angajatii au primit telefoane de nemultumire din toate colturile lumii, mii de review-uri dintre cele mai proaste si amuzante, pe o multime de site-uri si asa mai departe.

Am stat aseara si am citit o multime de review-uri pe „DealerRater”, pentru ca erau mult prea amuzante. Din pacate, cele de pe DealerRater au fost sterse. Din fericire, am facut mai multe capturi si le puteti vedea mai jos pe cele mai amuzante. In plus, cateva comentarii haioase de pe LiveLeak si un print screen cu o recenzie de pe Google.

reclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativareclama negativa

Da-i share pe:
TwitterFacebookGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *