Obrazniciile si ironiile trecutului

Am gasit mesajele de pe forumul Creative, lasate in urma cu aproape zece ani de zile, in legatura cu placa de sunet Sound Blaster Audigy SE si am observat cat de obraznic si ironic, fara rost, eram in exprimare.

Pe masura ce inaintezi in varsta, nu mai faci anumite lucruri sau le faci in alt mod si atunci cand le vezi la cei mai mici decat tine, incep sa te deranjeze, uitand ca erai si tu la fel. La fel de ironic si mult mai obraznic.

Am cautat mesajele de pe forumul celor de la Creative Labs, sa vad exact ce le-am scris in trecut, atunci cand am observat ca programul lor care controleaza placa de sunet este cam nefolositor, deoarece anumite optiuni nu puteau fi selectate. De asta si folosesc acum un program modat pentru placa de sunet Creative Sound Blaster Audigy SE. Windows vine cu niste drivere „basic”, pentru ca altfel nu ai putea sa folosesti calculatorul, dupa care le instalezi tu pe cele optimizate pentru componentele tale.

Am gasit mesajele si cand le-am revazut, nu mi-a venit sa cred cat de ironic in exprimare eram pe atunci, chiar daca nu era in totalitate cazul sau, cel putin, puteam sa tratez in alt mod lucrurile.

Mereu m-au deranjat persoanele angajate in cadrul unei companii, care sunt puse acolo sa te ajute si nu isi dau interesul, pentru ca imi aduc aminte cum procedam eu si incercam sa-i scap pe oameni sa nu mai plateasca foarte multi bani, cand plecau inainte de termen, inclusiv cu mailuri pe la directorii companiei. Ma dadeam peste cap pentru ei sa-i ajut, impotriva intereselor companiei, iar ei se intorceau la mine.

In timp ce eu faceam asa, altii parca nu stiu cum sa te expedieze mai repede. De asta chiar si acum nu-i las in pace pe cei care sunt pusi sa-ti ofere suport tehnic, insa nu se omoara cu firea.

Doar ca acum nu mai sunt ironic si nici obraznic in relatia cu ei, atat timp cat si ei se comporta cel putin decent. La fel ca in cazul recent al celor de la Cloudflare, atunci cand eu am scris o multime de lucruri, iar ei mi-au raspuns ultima data in cateva randuri si mi-au marcat tichetul de la suport ca fiind rezolvat, desi nu era cazul. Sa-l redeschid eu, daca vreau. O atitudine lipsita de profesionalism.

In cazurile astea, scriem pe aici, pe YouTube, pe blogul lor si asa mai departe, sa stie si altii la ce sa se astepte de la compania respectiva.

Pentru ca unii care ofera suport pentru un program gratuit, asa cum este CCleaner, se comporta impecabil, ajutator, cum ar trebui, insa altii, cum sunt cei de la Cloudflare, nu au auzit de asa ceva.

Nu te obliga nimeni sa oferi suport pentru lucruri gratuite, insa daca o faci, fa-o… nu iti bate joc.

Mesajele de pe forumul Creative, cu engleza mea si mai de balta de pe timpul ala, le puteti citi mai jos. Bine ca trece timpul si te mai schimba, te mai modeleaza un pic. Mai lasi din ironiile gratuite si din obrazniciile la adresa unora care chiar daca sunt total neajutatori, macar sunt decenti in exprimare.

obraznicie si ironii ieftine suport creative placa de sunet sound blaster audigy se

Da-i share pe:
TwitterFacebookGoogle+

2 comentarii

  1. Eram si eu la fel de impulsiv. Probabil ca eram la inceput cu internetul sau poate ca eram doar tineri. 🙂

    • Si acum sunt impulsiv, daca ma supara cineva, insa nu primul. Doar raspund, ma apar. Incerc sa ma comport impecabil in relatia cu ceilalti, atat timp cat nu sunt nesimtiti. Trebuie sa mai imbatranim, astfel incat sa fim chiar calmi, buni si intelepti. Testosteronul ala…

      Marius (tot Cucu 🙂 ) arunca un ochi pe articolul asta si daca ai niste banuti in plus pe PayPal, poate dai o mana de ajutor. Nu conteaza suma, ci gestul de a ajuta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *